One Contact
Recibe actualizaciones semanales, nuevos empleos y valoraciones

Valoraciones de One Contact

Título del empleo
Ubicación
Se han encontrado 6 valoraciones de empresa con los criterios de la búsqueda
Ver las 55 valoraciones
Cultura laboral
Good to work 8 am - 2pm. The hard bit was to work with cold calls, which means that its customers whos number we got from a survey. A lot of angry people
Ventajas
Good team leaders
Desventajas
Hard to get commision
Cultura laboral
På One Contact är det högt i tak, roliga kollegor samt en bra restauranger runt om kring.
Ventajas
Priser samt gratis luncher
Desventajas
Dålig ledning
Cultura laboral
Fungerar för stunden, men inte i det långa hela. Väldigt shady
Cultura laboral
Jag arbetade på One contact när jag bodde i Barcelona som telefonförsäljare. Jag lärde mig mycket om människor och försäljningsknep. Efter ett halv år blev jag även erbjudandet att jobba med att bokningar. Svårast del av jobbet var komma igenom en svårsåld dag, roligaste var definitivt när försäljningen gick bra och man märkte hur man utväxlades.
¿Te ha sido de ayuda esta valoración?
Valora una empresa en la que hayas trabajado recientemente
Comparte tu experiencia para ayudar a otros
Cultura laboral
en bra miljö ett roligt gäng i barcelona som ständigt jobbar för att utvecklas
Cultura laboral
Jag jobbade på ett svenskt bemanningsföretag i Barcelona, där jag satt och ringde för elföretaget Eon. Min arbetsdag började 14.00 och slutade 20.00 måndag till fredag. En typiskt arbetsdag bestod av att vår teamleader hade en uppstart med oss där han peppade och uppdaterade oss med nya händelser. Sen satte vi oss och började ringa runt till människor i hela Sverige och försökte få över dom som kunder till oss. Sen hade vi en liten rast och efter det fortsatte vi ringa runt till arbetsdagen var slut. Det var en väldigt rolig och professionell arbetsplats, där både mina kolleger och chefer var mycket snälla. Jag fick många nya vänner. Det bästa med jobbet var att jag utvecklades lite varje dag och fick träffa många härliga människor. Det svåraste var att lära sig hur man säljer då jag aldrig haft ett liknade jobb tidigare. Under min tid som säljare på Onecontact har jag lärt mig att aldrig ge upp.
Ver más valoraciones de One Contact
Quizás quieras probar: