Effective Communication
Recibe actualizaciones semanales, nuevos empleos y valoraciones

Valoraciones de Effective Communication

Título del empleo
Todo
Ubicación
España5 valoraciones
Se han encontrado 5 valoraciones de empresa con los criterios de la búsqueda
Ver las 21 valoraciones
Cultura laboral
Man lär sig kundhantering och det är en bra/rolig arbetsmiljö. Lönen är dålig och ledningen är väldigt ung. Jobbet handlade väldigt mycket om att man måste prestera vilket gav en sorts stress.
Var ska jag börja?

Intervjun var nog den enklaste i världen. De frågade inte ens om ett CV eller något en kort telefonintervju på 5 minuter. 2 dagar senare fick man jobbet måste nog vara den oseriösaste intervjun någonsin de bryr sig inte om vem du är eller om du t.ex har ett brottsregister de anställer folk på löpande band. Sålde man inte på 2 dagar fick man sparken och de brydde sig inte om en mer. Alla ifrån alla säljare och Team leaders och även Säljcheferna och cheferna över företaget knarkade dagligen alltifrån Rökte Gräs, tog olika Piller, och Kokain och mycket mera. Allt gick ut på att festa, ta droger, supa. Under rasterna så rökte säljarna gräs o drog kokain på toaletterna.

Och även lönerna strula de med man blev lovad guld o fick inget tillbaka. Även under intervjuerna lovar de dig att hjälpa dig med allt men när man är väl där så gör de inget o låtar dig göra allt i ett främmande land!

MITT TIPS! SÖK INTE DIT OCH JOBBA INTE DÄR! OM NI INTE VILL FÖRSTÖRA ERAN FRAMTID O LIV!
Cultura laboral
Man började 10.30 till 18.30 med en timmes rast vilket var skönt. Problemet med detta företag är att dom typ anställer nytt folk varje dag så når man inte budget inom en vecka som ny på jobbet ryker man. Jag fick endast en hel arbetsvecka på mig innan jag fick sparken, sålde alla dagar utom en men det räckte absolut inte. Man är mer oroad över att få sparken än att kunna prestera.
Pros
Rolig arbetsplats, härliga kollegor
Contras
Stressigt, kan aldrig känna sig trygg
Cultura laboral
Fantastisk säljchef Erik Floer trodde på mig, investerade personlig tid för att utveckla mig som en säljare. Goda och unika karaktärer på arbetsplatsen som gör dagarna roliga och lättsamma trots det höga tempot!
Orättvisa. Lögner och svek. Inget seriöst företag. Utnyttjar de nya arbetarna
Pros
Bra provision och grundlön
Contras
Hemska chefer
¿Te ha sido de ayuda esta valoración?
Valora una empresa en la que hayas trabajado recientemente
Comparte tu experiencia para ayudar a otros
Ver más valoraciones de Effective Communication
Quizás quieras probar:
Este perfil ya ha sido reclamado
¿Quieres saber más sobre trabajar en esta empresa?
Haz un pregunta sobre trabajar o entrevistarse en Effective Communication. Nuestra comunidad de usuarios te ayudará con tus dudas.
Puntuación general
2,8
2,9
3,6
Cultura
Effective Communication valoraciones por nombre del puesto
Effective Communication valoraciones por localidad